I foråret bestilte jeg en USB-stick hos computerne.com, men da leveringen blev forsinket, ville jeg kontakte dem og høre om årsagen, men jeg blev mødt af dette skilt:
(Det røde har jeg selv markeret med mine l33t photoshop-skills)
Naturligvis afbestilte jeg med det samme, for sådan en butik ønsker jeg ikke at handle med. Nå, men jeg havde jo tænkt mig at blogge om det, men kom aldrig rigtig til det. Indtil idag, hvor jeg ovre hos Andreas læste samme historie.
Så var det at jeg tænkte: “Lad os se om vi kan få nogle af vores blog-indlæg højt op i Googles søgeresultater“, så computerne.com får et dårligt omdømme, hvis man søger efter dem på Google. Og lad os se én ting i øjnene med det samme: Hvis man er f**ked på Google, så er man f**ked totalt – især som virksomhed.
Hvis du sidder derude og tænker “Det er da også for dårligt“, og du rent faktisk har en blog, så skriv lige et kort indlæg om det ala “Andreas og Kim har haft en dårlig oplevelse på computerne.com bla bla bla“. På den måde vil vores blog-indlæg komme højt op i søgeresultaterne, og vores (nå ja, indtil videre mest min) mission vil være fuldført!
Opråb til det danske folk (Tak, RBC): Sammen kan vi slå computerne.com og deres elendige kundeservice!
3 kommentarer til “Computerne.com stinker – deres kundeservice er elendig”
Godt gået, Kim! De kan fanme rende og hønse. Nu mangler vi bare at lave en Facebook-gruppe 😉 Hahaha.
Bare jeg havde læst dette indlæg noget før. øv!
Bestilte en toner til min laser printer, og gik ud fra at det var en original jeg bestilte – der stod nemlig intet om at det ikke var – desuden var prisen stort set den samme som en original!
I hvertfald, der går 5 dage så modtager jeg varen til stor skuffelse, det viser sig at være en uoriginal toner, ligner faktisk en der er blevet påfyldt – genbrugt – ingen manualer etc. følger med.
Fanden om jeg ikke bliver sur, vil gerne høre hvad meningen er… men så ser jeg at det koster 15 kr. for bare at sende en email til dem! Hva f… er det?
Et råd til alle, hold jer væk computerne.com, de stinker kanon dårlig service og vildledning! – lige en sag for forbrugerstyrelsen!!!
Lige en opfølgning på mit indlæg… Smuttede lige forbi edbpriser.dk i håb om at give computerne.com en dårlig rating, en rating der tilsvarer deres elendige kundeservice, og så fald jeg over denne sætning som de åbenbart skriver stolt om dem selv:
“Computerne.com er stedet du handler hvis du ønsker en god efterservice, men allerede ved hvad du skal have.”